Live Review, Elektropionir Belgrade (hellycherry.com – Bosnian)

U 21 i 53 minuta bend Poem se penje na binu. Ovaj impresivni prog/alt/grandž četverac osnovan je 2006. godine u Atini, a već 2008. izlazi njihov album prvenac “The Great Secret Show”, na kome ima 10 pesama vrlo eksperimentalnog karaktera i prožet etno zvukom. Na drugom albumu koji je izašao 2016. godine, pod nazivom “Skein Syndrome”, koji je više bio zastupljen na sinoćnom nastupu, više izlaze na videlo njihovi grandž i alt uticaji, pri čemu frontmen, pevač i gitarista, George Prokopiou svojom neverovatnom raskoši, izuzetnim visinama glasa i harizmom neretko podseća na Maynard James Keenana, pevača benda Tool. Bend je iz pesme u pesmu pokazivao svoju usviranost, nepogrešivost i tačnost, uparenu sa snažnim i sirovim brejkdaunovima, varirajućim ritmovima i emotivnim melodijama. Takođe, nemoguće je ne primetiti i etno zvuk i nasleđe Balkana koje se katkad pronađe u pesmama –  što u gitarskim deonicama, što u načinu pevanja. Neverovatna i hiruški precizna ritam sekcija, bass i gitarske solaže bez greške, svaki ton na mestu i ukupna fenomenalna atmosfera jesu ono što su glavni aduti nastupa benda Poem, čime potvrđuju titulu jednog od bendova u samom vrhu grčke metal scene. Na četvrtoj pesmi “Desire”, frontmen je pozvao publiku da priđe bini jer je kako je to rekao “pravi prog rok metal!” stoga je pravo vreme da se hedbenguje i skače. Nakon završetka ove pesme  George Prokopiou je pohvalio beogradsku publiku rečima “Thank you, you are fucking great!”, a zatim su svirali pesme “Weakness” i “Remission of Breath” kojom zatvaraju svoj nastup i najavljuju bend Until Rain. Uz gromoglasan aplauz i vrisku publika ispraća Poem sa bine.